fbpx

Skuteczna oferta handlowa

skuteczna oferta handlowa obrazek

Skuteczna oferta handlowa

Skuteczna oferta handlowa czy rozszerzony model AIDA. skuteczna oferta handlowa aida

To bardzo prosta metoda pisania skutecznych ofert, gdzie:

A oznacza Attention – Uwaga.

Jest to hipnotyczny nagłówek, który przyciąga uwagę klienta. Najlepiej w formie zapytania. Warto w tym miejscu przygotować parę nagłówków i przetestować, który będzie najlepiej działał.

Drugą kwestią jest wygląd oferty. Najlepiej poukładać wszystko w bloki, po których osoba zapoznająca się z tekstem będzie swobodnie poruszała się po ofercie.

I czyli Interest – Zainteresowanie

Tutaj stosujemy kontynuację nagłówka i jego zadaniem jest zbudowanie zainteresowania. Najlepiej użyć kilku zdań, najlepiej krótkich.

Tekst najlepiej zacąć od historii, który ma za zadanie wprowadzić klienta w odpowiedni stan emocjonalny i podtrzymać zainteresowanie.

D jak Desire – Pożądanie

Pożądanie uzyskasz, kiedy przedstawisz korzyści dla klienta. Zadaj sobie pytanie co klient będzie z tego miał. Może to być lista korzyści, case study czyli studium przypadku lub screen shot z konta bankowego. Warto skorzystać również z opinii innych klientów.

Świetnie działa przestawienie sytuacji jaka była przed, a jak jest teraz po skorzystaniu z mojej oferty.

A jako Action – Akcja

Jasne i klarowne przedstawienie co klient ma teraz zrobić, aby skorzystać z oferty. Najlepiej doprowadzić do sytuacji, kiedy będzie to już tylko formalność.

Przykładem może być przycisk wezwania do akcji (call to action).

Rozszerzenie modelu AIDA.

W rozszerzeniu dodajemy tutaj jeszcze raz:

  • opis produktu,
  • bonusy,
  • opinie użytkowników.
  • ograniczenie czasu (jeśli jest taka możliwość)
  • lub ilości produktu (jeśli jest taka możliwość)
  • gwarancję zwrotu na przykład na 14 lub 30 dni.

Korzystnie jest na końcu zastosować Postscriptum (tak zwane P.S). Ludzie często to czytają.

P.S. Przypomnienie najważniejszych i najbardziej istotnych informacji.

P.S.2 Trigger, czyli popychacz, wyzwalacz do wykonania danej akcji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *